Layout by Raion

3 maj 2014

Tenebrae Morte von Vitam


Tenebrae Morte von Vitam

Rasa: nieznana| niedawna przedstawicielka Nieba | 20 lat | singielka

" Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku." 

Tenebrae jest istotą pochodzącą z Nieba, lecz zrodzoną ówcześnie na Ziemi. Umierając modliła się do Boga błagając o wybaczenie i tak oto po raz pierwszy w historii postawił ludzkie dziecko w szeregach Aniołów. Gabriel był jej wiernym przyjacielem, a także nauczycielem, do którego dzieliła wielkie zaufanie. Za sprawą Pana i Gabriela oraz innych zaufanych boskich istot została włączona do rangi archanielskiej trafiając pod skrzydła Lucyfera. On zaś nauczał ją dalej i tak stała się jedną z najbardziej uzdolnionych Archanielic od stworzenia Nieba. Była silna, wdzięczna, honorowa, twarda i za razem delikatna oraz miała wielkie serce kochające każdą żywą istotę poczynając od małej mrówki i kończąc na Archaniele. Ale... po upadku Lucyfera coś w niej pękło co sprowadziło ją do tego samego, a to dlatego, iż on był dla Tene naprawdę ważną osobą. Ona czuła do niego więcej niż powinna, czuła to niewytłumaczalne uczucie, które zazwyczaj łamało serca ludzkich dziewczyn. 
Jej upadek nie był zwykłym upadkiem. Nie straciła żadnej z mocy Anioła, ale pozyskała nowe pochodzące ze strony Upadłego. Jej skrzydła - jedno białe, a drugie czarne - czemu? Nie dość, że odpadają od nich pióra to mają inne kolory. 
Jeszcze na dodatek nie pamięta swego anielskiego żywota. Tylko zdaje jej się, że Lucyfer był dla niej kimś ważnym wcześniej.

Kim ja jestem?, pyta się w duchu.
Czy to potępienie, czy to błogosławieństwo?

Rozdziały:

3 komentarze:

  1. Ciekawa postać, choć powiem szczerze, że inaczej ją sobie wyobrażałam we wcześniejszych opowiadaniach. Jakoś nie umiem sobie jej wyobrazić jako postaci mangowej. :<
    Tak czy siak życzę weny i czekam na jej opowiadania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety powiedzmy tak - nie mogłam znaleźć nic co przypominałoby mi Tenebrae i po prostu padło na to zdjęcie ^^

      Usuń
    2. A, rozumiem. Znam ten ból. X_x Czasami nie idzie znaleźć nic co by nam odpowiadało :D Na szczęście dla swojej postaci od razu znalazłam to co chciałam :D

      Usuń